Ето някои от основните преимущества на мрежовия маркетинг:
1. За да започнете МЛМ (мулти левъл маркетинг – или директен маркетинг-директни продажби) или домашен бизнес, именно бизнес, защото става въпрос точно за това – не са ви необходими много пари.
2. МЛМ можете да правите в удобно за вас време - след работа или в почивните дни. Два-три часа дневно или през ден са достатъчни.
3. В този бизнес рискът е много малък-може да започнете с 50-100 евро...
4. В МЛМ бизнеса можете да успеете независимо от възраст, пол, връзки, образование, местоживеене и предварителна квалификация.
5. Използвате проста, проверена и ефикасна система и така си спестявате много евентуални грешки и проблеми.
6. Разполагате с личен наставник, който вече е развил успешен бизнес и, който ви помага и работи заедно с вас, докато навлезете в нещата.
7. В хода на работата получавате финансова грамотност и практическо бизнес обучение, което може да промени целия ви живот и да ви помогне да осъществите стремежите си.
8. Работата с хора е много разнообразна и интересна, научава се много за човешката същност и се създават добри отношения и приятелства за цял живот.
9. Доходите ви не зависят само от вашия град или държава - добрите мрежови компании предлагат възможности в целия свят.
10. След 3-4 години можете да спрете да работите и все пак добре изградената от вас мрежа ще продължи да ви носи високи доходи.
Какво прави лицензирания представител на мрежова компания, за да рекламира и, съответно, продава нейните продукти. Кое е най-важното условие за успех в МЛМ бизнеса. Повечето хора всеки ден "правят" мулти-левъл маркетинг. Но на тях не им се плаща за това.
Помислете за момент върху горното твърдение. Използвали сме нещо, някакъв продукт и имаме добри резултати. Независимо дали става дума за това, че сме изгубили 7 см от обиколката си /след няколко годишни безуспешни опити и пръскане на стотици левове/, или сме махнали бръчките от лицето си, или пък сме попаднали на не много скъпа, но качествена ракия.
Ако имаме подобни попадения, бихме ли могли да ги пазим в тайна? В никакъв случай! Просто не можем да се удържим. Никой не може. Разказваме на нашите роднини и приятели, близки и познати за страхотната книга, която сме прочели, за чудесния нов ресторант, който сме открили, за хубавите филми, които сме свалили от интернет...
Маркетолозите смятат, че личните препоръки са причина за повече от 80% от всички първи продажби на продукти и услуги. От успеха на нашите препоръки зависят доходите ни в МЛМ бизнеса. Това не е най-добрият - това е единственият начин! И на колкото повече хора препоръчаме с успех нашите продукти, толкова по-големи доходи ще получаваме.
Ето и една препоръка към начинаещия мрежовик: НЕ ПРОМЕНЯЙТЕ НАЧИНА, ПО КОЙТО ПРЕПОРЪЧВАТЕ. Голямата грешка, която допускат много от новите хора в мрежовия маркетинг е, че след като това стане техен бизнес, те променят начина, по който препоръчват нещата, които харесват и обичат. Това не бива да се случва!
Начинът, по който препоръчваме хубави книги, дискове, любими ресторанти, ваканционни места и най-добрия препарат за премахване на петна, който сме използвали, е лишен от всякакво усилие и е напълно естествен. Ние го правим всеки ден. Повечето хора го правят всеки ден. Лесно е. Чувстваме се комфортно по начина, по който го правим, и го правим добре. Защо тогава да го променяме?
Това, което прави лесно и естествено за нас да препоръчваме нещата, които харесваме и обичаме и които ни правят добро впечатление, е връзката ни с хората. Да вземем един прост пример. Гледали сме филм, който ни е харесал много.
Разказваме на близките си за него, на много от тях. Не тичаме, обаче, към непознатите на улицата, за да им разказваме и на тях, нали? Нито пък събираме всички на работното си място на голямо събрание, за да обявим кой филм ни е допаднал толкова. Просто подхващаме естествено и без усилия темата по време на разговора си с ХОРА, КОИТО ВЕЧЕ ПОЗНАВАМЕ.
Да речем, че сме били изключително развълнувани и сме се обадили на няколко приятели, за да споделим с тях колко ни е допаднал този филм. Това отново няма да бъдат непознати, а роднини, приятели и колеги.
Защо тогава да препоръчваме по друг начин нещата, които предлагаме в нашия МЛМ бизнес? На някои от близките си сме се обадили веднага. Точно така е и в мрежовия маркетинг. С други сме се срещнали още на другия ден и сме им казали веднага за това. Същото е и в МЛМ. С трети сме разговаряли през следващите няколко дни и седмици и когато в хода на разговора ни се е представила възможност, сме им казали за филма.
Същото е и в МЛМ. И може би има съвсем нови хора, с които сме се запознали току-що, дори сме чули, как застанали на опашката до нас непознати са попитали: - Да сте гледали напоследък някой хубав филм? И ние се намесваме: - Извинете, тези дни гледах един страхотен филм. Искате ли да чуете нещо повече за него? Същото е и в мулти-левъл маркетинга.
Как ще засегнем темата за нашия продукт или бизнес възможност в разговора, зависи от отношенията ни с конкретния човек, с когото разговаряме. А хората, с които ни е най-лесно, най-естествено и НАЙ-КОМФОРТНО да говорим, са хората, КОИТО ВЕЧЕ ПОЗНАВАМЕ...
Едно от най-хубавите неща, когато използваме подхода да ПРЕПОРЪЧВАМЕ на хора, които вече познаваме е, че в този случай буквално сме презастраховани от отхвърляне. Когато сме ентусиазирани във връзка с нещо и наистина желаем някой друг да сподели нашето вълнение, а той не го прави, ние го приемаме като лична обида. Погледнете обаче на това по друг начин.
Случвало ли ни се е да препоръчаме любимия си филм на някой приятел, роднина или колега, който не е отишъл да го види? Каква е нашата реакция? Приемаме ли го като лична обида? Чувстваме ли се зле дни и седмици след това? Или просто отминаваме с лекота и си помисляме: -Жалко. Той няма представа какво изпуска... Същото се отнася и за мулти-левъл маркетинга.
Когато препоръчваме любимия си филм, казваме ли и на хора, за които знаем, че не ходят никога на кино? Не, казваме го на онези, които смятаме, че също биха го харесали. А знаем това, тъй като познаваме тези хора. Или поне знаем за някои от нещата, които харесват и които не харесват. А, ако сме приятели, знаем дори още повече неща за тях. Знаем, кои са най-важните неща за тях в живота.
Приятелствата и познанствата са основните елементи на МЛМ бизнеса. Препоръчването на продуктите на избраната от нас мрежова компания на хората, които вече познаваме, е най-добрият, единственият начин да изградите просто и с най-голям шанс за успех нашия МЛМ бизнес. Посетете моя сайт www.edelvais.net в интернет и ще се запознаете с един отличен модел за ефективна дистрибуция.
Ами като гледам, че линка вече не работи, май не е само тук. Мрежовия маркетинг може и да бива, но за хора с по десетки хиляди приятели из фейса например. Инак от моята камбанария - която едвали се различава особено от общия фон - например от месец имам егати безумната оферта за спотифай, до сега един човек не съм намерил барем десет лева да изкарам, за реферали било към анкети, било към инвестиционни сайтове, хайпове, фасети и прочие един френд нямам, който поне да иска да чуе. Е - за какъв мрежов маркетинг мога да мисля и планувам. Нема мегдан братче, еле особено в сиромашка България, къде на капак сме с манталитета, че кога някой ни предлага нещо за продан, значи иска да ни метне на върбата. _________________
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети