CPA (Cost Per Action) или PPA (Pay Per Action) са модели за комисиониране в областта на афилиейт маркетинга. В тези модели, афилиейтите получават комисионна възнаграждение само ако потребителите извършат определено действие, наречено "действие на потребителя".
Типични действия на потребителя включват покупка на продукт, попълване на формуляр, регистрация за безплатна проба, изтегляне на приложение, абониране за електронния бюлетин и други. Всеки партньор може да има различни действия на потребителя, които предлага в рамките на своята програма на афилиейт маркетинг.
Когато потребител извърши действие на потребителя, като например направи покупка или се регистрира, афилиейтът получава комисионна възнаграждение. Това възнаграждение може да бъде фиксирано или процентно от стойността на действието на потребителя и се определя предварително в рамките на партньорската програма.
Моделът CPA/PPA е предпочитан от много търговци и афилиейти, тъй като комисионната се заплаща само при извършване на конкретно действие на потребителя. Това означава, че търговецът получава конкретната стойност от действието, а афилиейтът се възнаграждава само ако постигне желаните резултати.
CPA/PPA моделите могат да бъдат използвани в комбинация с други модели на афилиейт маркетинг, като например pay-per-sale (плати-за-продажба) или pay-per-lead (плати-за-лид), за да се създаде гъвкава и персонализирана партньорска програма, съобразена с целите и нуждите на търговеца.
Какво представлява CPA (Cost Per Action) / PPA (Pay Per Action)
-
- Информация
-
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта